بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

.... BARDIA ....

اولین روز پدر

1390/3/31 10:24
نویسنده : بردیا
380 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که خونه ما مهمانی بود عمه و بچه هاش و نوه هاش پیش ما بودن ، بابایی که تا سالهای قبل

بدون من روز پدر رو جشن میگرفت امسال حال و هوای دیگه ای داشت راستی منم که مرد خونه هستم

کسی تبریک بهم نگفتسوال  فکر کنم بخاطر اینکه خیلی گریه کردم یادشون رفت خیال باطل


به هر حال گذشت اینم عکسای اون شب ....

 

                                   

 

 

 این روزا لثه هام خیلی اذیتم میکنه

 

   

 

راستی چن تا عکس جدید تو فیس بوکم کذاشتم  ببینید....

 

                                            

                              

                                                

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
27 خرداد 90 20:26
ممنونم از محبتت منم با افتخار شما رو لینک کردم
کیارش
27 خرداد 90 22:23
سلام بردیا جون چقدر تو دانشگاه خاطر خواه داشته باشیم ما روز پدر رو به بابای گل و دوست داشتنیت تبریک میگم
مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 23:05
بردیا جون روز شما هم مبارک روز بابایی هم مبارک منم شما رو لینک کردم گلم
مامان ماهان
6 تیر 90 0:04
سلام گلم خوبییییییییییییییییی
منتظران لبخند خدا
13 تیر 90 0:46
ممنون بابای مهربون بردیا! ممنون که به کلبه عشق ما اومدین! راستی ما شما رو به جمع دوستامون اضافه کردیم. پس بازم بیاین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد