بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

.... BARDIA ....

اولین تنهایی بردیا

1393/4/16 1:41
نویسنده : بردیا
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبید؟

بردیا که تاچند روز دیگه 3.5 سالگیش تموم میشه و ما تا الان هیچوقت تو خونه تنهاش نذاشتیم و تنها چند مورد که خواب بود برای دقایقی تنها شد ولی در بیداری اصلا ،چون نمیشد ! !

اما دیروز ظهر (15/4/93) وقتی داشت تلوزیون نگاه میکرد بهش گفتم میخوام برم دنبال مامانی ،بلند شو بریم ،گفت نمیام فکر کردم شوخی میکنه چیزی بهش نگفتم رفتم لباس پوشیدمو اومدم تو پذیرایی با خودم گفتم  مثل همیشه تا میبنه لباس پوشیدم  میپره دم در که بابا نرو ، منم میام و از این شیطون بازیها !  خلاصه دیدم خبری نشد ! دوباره گفتم من دارم میرما !  گفت برو من میخوام نگاه کنم ( کانال پرشین تون نگاه میکرد) چیزی نگفتم و رفتم در هم بستم کمی پشت در صبر کردم ببینم صداش نمیاد ،خبری نبود، آروم آروم از پله ها اومدم پایین حواسم بود که اگه صدام کرد سریع برم بیارمش،خبری نشد سریع از پارکینگ در اومدم رفتم خانم سوار کردم پرسید کو بردیا ؟!بهش گفتم  بام نیومد، باور نمیکرد گفت : خواب بود که اومدی ؟! دوباره حرفمو تکرار کردم سریع حرکت کردمزیاد طولی نکشید رسیدیم ، رسیدیم تا آقا نشسته جلو تلویزیون و کارتئن نگاه میکنه ! خیلی دلهره داشتیم این اولین بار بود که بردیا رو تنها تو خونه میذاشتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد