بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

.... BARDIA ....

سفر به....(1)

1390/6/16 11:49
نویسنده : بردیا
516 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته قبل(١٤/٤/٩٠)  من  و بابا و مامان  وخاله سارارفتیم  شیراز چون من بخاطر

گردنم نوبت دکتر داشتم روز چهارشنبه ساعت٥ بعداز ظهر بعد از کلی دنبال آدرس گشتن بلاخره

مطب رو پیدا کردیمو رفتیم پیش دکتر(رفیعی) دکتر هم بعد از معاینه من گفت که مشکلی ندارم...

             

خلاصه قبل از برگشتن به خونه رفتیم برای خاله آتوسا دو جعبه شیرینی و یک دست کله پاچه گرفتیم

تا امیر که فردا  میخواست بره خارگ با خودش ببره...

شام اون شبه ما هم شد کله پاچه  !!!! خیلی چسبید با نون سنگک تازه البته من که نخوردم ولی از

شواهد پیدا بود که خوش مزه س لبخند

اون شب برنامه ریختیم تا فردا بعد از ظهر(16/4) بریم یاسوج گردش ... 

ادامه دارد ....

نمایی از طبیعت یاسوج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه عمه مهدیار
21 تیر 90 16:06
خدارو شکر گردن بردیا جون مشکلی نداشته . ایشالا همیشه سالم باشه
مامان سارال و صبا
22 تیر 90 3:39
سلام.بردیا پسر دوست داشتنی ونازیه.خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
مامان ماهان
23 تیر 90 0:39
خدارو شکر عزیزم چه جای باصفایی رفتین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد