بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

.... BARDIA ....

اولین سفر دریایی

1390/2/9 14:16
نویسنده : بردیا
479 بازدید
اشتراک گذاری

شلام نینی ها خوبین دلم بلاتون تنگ شده بود تو این چند روزی که نبودم ، ممنون از دوستام که نگلان

(نگران) من شده بودن  واکسن

که زدم تب نکلدم ولی پاهام خیلی دلد(درد) داشت کمی هم گیه کردم بلاخره خوب شد. راستی املوز

(امروز) اولین باره میخوام سوار کشتی بشم من و مامانی و عمو منصور داریم میریم جزیره پیش

بابالی، میدونم حالا بابالی خیلی دلش بلام تنگ شده ،فکر کنم تا یه ده روزی جزیره بمونیم 

ساعت ١٣:٤٥ حرکت کشتیه  خداحافظ  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
9 اردیبهشت 90 14:22
سلام سلام به بردیا جون و مامانش گوگولی مراقب باش ماهیها تو خوشگل و نخورنا حسابی بهتون خوش بگذره
مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 23:12
خوش بگذره
پارسا
24 اردیبهشت 90 9:36
سلام . ديگه بچه هاي اين دوره اينقدر باهوش و خوش زبون شدن كه اينطوري حرف نمي زنند.


مرسی از نظرتون
كيارش
5 خرداد 90 8:04
سلام برديا جونم خيلي خوشگل و نازي ميبوسمت شايد دانشگاه با هم دوست شديم خدا رو چه ديدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد