بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

.... BARDIA ....

وقتی من دو ماهه شدم

1390/1/22 21:17
نویسنده : بردیا
438 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدم دیگه...

امروز من دو ماهه شدم  بابایی این چن مدتی که شیفت کاریش بود و از ما

دوربود از پشت تلفن آغوآغو کردن منو گوش میکلد(میکرد) بعدش به مامانی گفته

که صدای پسلم ملدونه (مردونه) شده ! فلدا(فردا)هم که بابا از جزیله(جزیره) بر میگلده من

و مامان ومادر بزلگ میریم دنبالش اما قراره قبلش من لو(رو) ببلن(ببرن) مرکز بهداشت

بلای(برای) واکسن،من که از آمپول نمیتلسم(ترس) فقط یه ذله(ذره) پاهام دلد(درد) میگیله

بابای تا روزه دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

kiarash
29 فروردین 90 11:43
salam bardia jun omidvaram ke tab nakarde bashi man axamo gozashtam tonesti bia rasti babaie man shiftie akhai
zohre
30 فروردین 90 13:39
salam khale kojayiiiiiiiii???????delam vasat tang shode
كيارش
9 اردیبهشت 90 18:37
سلام برديا جونم خوبي؟ به بابايي بگو عكسات رو ميخوام ببينم مرسي كه به من سر زدي وخداروشكر كه تب نكردي من و تو قوي هستيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد