بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

.... BARDIA ....

آغو...

1390/1/19 17:04
نویسنده : بردیا
571 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزه که من برای مامانی آغو آغو میکنم البته نه بصولت(صورت)

کامل اینجول: آغ... آغ...    این لوزا(روز) خیلی دس تو دهنم میکنم اروم

قرار ندالم مامان بزلگ که چن روزه اومده خونمون میگه شاید میخوام

دندون دل بیارم و لثه هام خالش(خارش) دالن،مامان بزلگم میگه بلدیا

(بردیا) عجله داله(داره) میخواد زود بزلگ شه  ولی اون مامان بزلگ

(مادر بابام) میگه بلای (برای) دندون هنوز خیلی زوده بابا هم که

دوس داله من زود بزلگ بشم و تو خونه به من میگه مرد باباش!

میگه بردیا هم مثل خودم کم طاقته دوس داره زود بزرگ بشه 

خلاصه هر کسی یه نظری داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمدحسین عشق جاودان
19 فروردین 90 20:28
سلام .به سلامتي .
مامان ماهان
20 فروردین 90 8:21
آفرین جیگر زود زود بزرگ شو
مامان ماهان
20 فروردین 90 10:58
ممنونم که بهم سر میزنی باشه حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد