بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

.... BARDIA ....

عکس یادگاری

1390/1/12 22:41
نویسنده : بردیا
494 بازدید
اشتراک گذاری

این قدل(قدر)خوشحالم چون فلدا(فردا) بابایی میاد پیشم بابایی

  از کالش(کار) بر میگلده
       
                 دیلوز دو تا عکس گلفتم(گرفتم) که میخوا بذالم
            فقط موقع عکس من خوابم میومد خوابیدم ببخشید دیگه

                 ارسلان 5ساله ومن 31 روزه !

  ارسلان خیلی منو دوس داله از مهد که برمیگلده اول میاد پیشه من بعد میله خونه خودشون تازه بلای من یه ملد(مرد) عنکبوتی هم خرید

               من با پسر دایی ارسلان ودختر خاله پردیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارسلان
27 اسفند 89 0:18
سلام عمو رضا.هدیه من بت من بود( نه مرد عنکبوتی)فردا که می خواین برید من دلم برای بردیا تنگ میشه .بازم بیاین شیراز:ممنون که عکس منو گذاشتید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد