بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

.... BARDIA ....

حساب بانکی

1390/8/11 20:45
نویسنده : بردیا
908 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی یه حساب بانکی تو اردیبهشت ماه برای من باز کرد این اولین حسابمه و مثل همیشه عکساش هم موجوده 

این عکس ها روز 28 مهرماه گرفته شده(اون موقع کوچیک بودم و هوا هم گرم بود برای عکس گرفتن مناسب نبود)

من  از کارمندای بانک پاسارگاد خصوصا آقای نظری رییس شعبه ممنونم که اجازه دادن ازشون عکس بگیریم(عکس گرفتن درون بانک ممنوعه) من هم همه عکسا رو نمیذارم

عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید...........


 

من و آقای نظری.......

 

 

یه دفعه پریدم برای گرفتن عینک آقای نظری که اگه بابا تعلل کرده بود وخودشو به من نرسونده بود  الان

باید حسابمو خالی میکردم و میدادم بابت عینک........... خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشق
11 آبان 90 1:09
مامان پارسا
11 آبان 90 8:12
هستي
11 آبان 90 17:34
سلام جمعه ساعت 20 منتظر حظورتون در وب عصر ململي هستيم http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ به وب خودمم بياين ونظرتونو و درمورد ململ بگيد http://m0bina-malmal.niniweblog.com/
مامان محمد پارسا
15 آبان 90 14:13
سلام ناناز خاله حساب بانکی ات مبارکت باشه آفرین به این قند عسل که از حالا به فکر اینده است دست بابایی و مامانی درد نکنه
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:10
انشالله همیشه حسابت پر از پول باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد