بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

.... BARDIA ....

اولین آرایشگاه...

1392/1/30 17:35
نویسنده : بردیا
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیز که در نبود ما بهمون سر میزنن و پیام میگذارن...

این مطلب مربوط میشه به سال گذشته (تاخیر داشتم نه ؟!!! )

ما هر کاری که برای بردیا میخوایم انجام بدیم قبلش کلی باید مشورت کنیم و خیلی چیزهای دیگه رو در نظر بگیریم مثل بودن یا نبودن بابایش ،ویا

بهترین تاریخ انجام کار ، هزینه کار !   ولی آخرش چی ؟!!!! یک دفعه میریم انجام میدیم بدون هماهنگی !!!!!

نتیجه این شد که بردیا رو (14 بهمن91) بردم آرایشگاه و موهاش کوتاه کردم ،در حالی که  قرار نبود این آرایشگاه ببرمش و در حالی که قرار بود باباش

ببرش نه مامانش ، و قرار دیگه این بود که بابایی میخواست یکی دوبار بردیا رو ببره تو آرایشگاه تا بردیا به محیط عادت کنه وبعد......

خودمو آماده کرده بودم برای حرکات تند بردیا و نا آرامی اون،

برای خودش بازی کرد تا موهاش کوتاه شدتشویق

عزیزم انگار فکرمون رو میخونهقلب

  عکسای بردیا تو فیس بوکش هست بزودی اینجا هم آپ میکنم

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
31 اردیبهشت 92 0:50
پسر جاریم هم نام پسر شماست بهش سر بزنید من شمارو لینک کردم
مامان ابوالفضل
19 خرداد 92 16:53
ای جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد