بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

.... BARDIA ....

غذای لذیذ

1390/12/20 19:35
نویسنده : بردیا
2,131 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم کاربردی ترین  وخوشمزه ترین غذا تو جنوب قلیه ماهی باشهخوشمزه  حرفهای بابایی قبل از خوردن قلیه....نیشخند


روز پنج شنبه(٩٠.١٢.١٨) من هم این غذا رو برای اولین بار تست کردم چشمک حق با باباییه دو وعده با اشتیاق

خوردمخوشمزه.

روز بعد(جمعه) رفتیم پارک وبعد ساحل......

توضیح رو عکسها......

ادامه مطلب....

پارک دانشجو

خیلی به پرتغال علاقه دارم  از مامانی گرفتم  و خودم شروع کردم به خوردن....خوشمزهخوشمزه

 

 

ساحل ریشهر

اگه یادتون باشه یه عکسی گذاشته بودم لب ساحل با قنداق ! اون آخرین باری بود که رفتم بازی لب 

ساحل ، این بار هم خوش گذشت....

 

 

و در آخر که من شدم راننده....


خیابون بیسیم...

 

بابا رفته بود شام سفارش بده.. منم زرنگ !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 1:40
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
زهره مامان هلیا
10 اردیبهشت 91 0:34
خانومی چرا نیستین
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:21
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد پیشاپیش روز مادر مبارک
زهره مامان هلیا
18 خرداد 91 2:20
پس شما کجایین نگران شد ما
زهره مامان هلیا
8 تیر 91 10:39
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 18:36
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد