بردیا بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

.... BARDIA ....

تولد یک سالگی من

1390/11/30 8:05
نویسنده : بردیا
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بلاخره من اومدم  لبخند

دو ماهی میشه که نبودم !!!!

از اول هم قرار بود فقط خاطرات و اتفاقات نوشته بشه نه روز مره گی.... بگذریم.........

من که روز تولدم 22بهمن بود ولی قرار نداشتیم که جشن تولد آنچنانی برگذار کنیم به خاطر اینکه روز 18

(چهار روز قبلش) من بیمار شدم وبستری در بیمارستان و روز 19هم با رضایت بابایی مرخص شدم

و گرنه دکترا خیال نداشتن منو مرخص کنن.....

به همین خاطر برنامه جشن من تا روز جمعه(21م) معلق بود ،اتفاقا روز جمعه(یک روز زودتر) برام یه

جشن  گرفتن که خیلی هم خوش گذشت......

حالا عکسای جدیدمو میذارم و میبینید که چقدر تغییر کردم تعجب

 

 

ادامه مطلب رو ببینید....

 

 

 

 

 

 

خوب بود ؟؟؟

یکم بخاطر بیماری لاغر شده بودم...

بای بای تا بعدبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

leila
30 بهمن 90 8:05
عزيزه دلي فداي اون چشمات بااون نگاهات بشم قشنگم نمكم
خاله سارا
6 اسفند 90 20:16
تولدت مبارک عزیزم قربونت بشه خاله چقدر لاغر شدی ایشالله همیشه سلامت باشی عزیز دل خاله
مامان ابوالفضل
9 اسفند 90 18:06
سلام سلام سلام بردیا جون با تاخیر تولدت مبارکککککککککککک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 اسفند 90 14:16
سلام بردیا جون با تاخیر تولدت مبارک
مامان آبتین
16 اسفند 90 8:20
خدا نکنه خاله جون چرا مریض شدی ؟؟؟؟ به هر حال تولدت با تاخیر مبارک صدو بیست ساله بشی انشاءا...
مامان طاها
29 مرداد 91 14:10
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .... BARDIA .... می باشد